gemaakt in de noordoostpolder
Bedenker gebiedsmarketing
Als er ergens een kers op mijn werktaart zit dan is het wel de nieuwe gebiedsmarketing van de gemeente Noordoostpolder. Samen met Maaike Wolf van ComSi heeft Jelle de Jong van idésýn dit concept bedacht en ontwikkeld. Een passend concept volledig van basis idee tot een volwassen idee uitgewerkt.
Wat is gebiedsmarketing Gemaakt in de Noordoostpolder?
Met gemaakt in dé noordoostpolder ondersteunen we de promotie van ons unieke gebied. Dé Noordoostpolder heeft met zijn historie een bijzonder verhaal te vertellen. 80 jaar geleden werd van water, land gemaakt en is ons unieke gebied ontstaan. Hier wonen, werken en leven wij.
We hebben een levendige en hoogwaardige maakindustrie en innovatieve agrarische sector. Maar onze gemeente wordt ook steeds meer ontdekt door toeristen en festivalbezoekers. Met onder andere Werelderfgoed Schokland, Oud-Kraggenburg en het unieke Waterloopbos hoef je je bij ons nooit te vervelen.
Van ver zie je de Poldertoren, die precies in het midden van onze polder staat, al staan. Dé Noordoostpolder, grenzend met aan de ene kant het IJsselmeer en aan de andere kant met het oude land van de Wieden en de Weerribben. Omringd door een groot windpark dat duurzame energie maakt. Maar ook een groot glastuinbouwgebied dat voor veel werkgelegenheid zorgt.
Op ons nieuwe land is een wereld te ontdekken! Zie met eigen ogen de schoonheid van ons landschap met haar akkers en tulpenvelden of pluk je eigen fruit in één van de vele boomgaarden. Allemaal gemaakt in dé noordoostpolder.